niedziela, 7 czerwca 2015

White layers

Jak stworzyć minimalistyczny outfit, nie będący jednocześnie nudnym?


1. Miksuj i zestawiaj z sobą neutralne kolory, takie jak szary, biały, cielisty, zamiast zawsze łączyć czerń z czernią. Szary i biały, beżowy i biały, szary i beżowy - każda konfiguracja połączona z czarnymi elementami stworzy perfekcyjny minimalistyczny zestaw kolorystyczny.

2. Uwaga skupiona na detalu jest wszystkim, czego potrzebujesz. Może to być biżuteria, zegarek, torebka, buty lub nawet sposób ułożenia włosów. Osobiście niejednokrotnie stawiam na okulary przeciwsłoneczne, które są dla mnie już stałym elementem prawie każdej stylizacji. 




Zestaw: Kamizelka Choies | Spodnie ZARA | Okulary H&M | Buty Deichmann | Torebka MOHITO | Top ZARA | Zegarek Daniel Wellington | Naszyjnik H&M

16 komentarzy:

  1. This style is great :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Buty są mega wygodne. Zakładam je tak często, jak tylko mogę. ;-)

      Usuń
  3. Amazing photos, Adore the black and white contrast !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj takie looki nie przyciągają mojej uwagi, a tym jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyglądasz cudownie! Wszystko bardzo mi się podoba w tej stylizacji!
    Uwielbiam takie zestawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, megaaa mi się podoba! <3
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I really love your look! So cool! You look really good and I also like your shoes! :)

    OdpowiedzUsuń